Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2007 19:57 - Добър ден, господин Всевишний...
Автор: silviana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2730 Коментари: 8 Гласове:
0



Дразнят ли ви хора, които се държат все едно са нещо повече от другите? Голямо самочувствие, а всъщност само въздух под налягане. Да, и аз не мога да ги понасям.

Днес реших да излезна извън границите на чистите факти и да потърся причинно-следствените връзки.

Първия пример, който ми идва на ума - никой не гледа с добро око на човек, придобил известност и впоследствие променил държанието си, започнал да "се държи като големец". За подобни личности казваме, че са твърде превзети и това със сигурност е най-добрата дума, която ще се чуе за тях в процеса на разговора по-нататък.
Логичният въпрос - защо?

Все пак те в действителност имат нещо повече - известни са. Да, ще кажете вие, ама това нищо не значи. Нищо ли? Ми ти нали не си известен? Какво се буташ и ти сред големите?

Само че хората имат своето самолюбие. Едно голямо, голяяяяямо его и мразят някой да се разхожда и да подскача на него като на батут, и да го тъпче. Какво да се прави, човещинка.

Мдаааа... и аз съм така донякъде. Но все пак мисля, че не изпадам в крайности.

Мога обаче откровено да заявя, че мразя... а аз рядко употребявам тази дума - мразя някой да се изживява като нещо повече от мен. И на всичкото отгоре да се държи като нещо повече от мен.

И не че нещо държа винаги аз да съм на върха.

Обаче стоооооооооой, човече, къде си се устремил с тежка крачка нагоре в моите класации? Кой те е пуснал така свободно да се разхождаш? Я се свий малко - всяка жаба да си знае гьола!

Истината е, че това аз го определям. Аз казвам дали според мен даден човек е постигнал много и дали заслужава уважение, респективно колко точно. Има хора, които изключително много ценя и откровено мога да си призная, че се надявам един ден на тяхната възраст да съм постигнала това, което и те са. Но никой, ама никой не може да започне да ми се прави на голям, ей така, без последствия. А пък въобще да не му минава през главата мисълта, че аз ще приема  неканения гост така нагло да окупира поста си без дори да попита дали е удобно да влезе.

Така че, добър ден, господин "Всевишний"... и с един ритник навън.


Тагове:   Господин,   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kilix - Понякога човешкото поведение е ...
11.06.2007 18:24
Понякога човешкото поведение е логично и лесно можеш да откриеш камъчето което спъва диалога между две личности.

Друг път логига направо няма. Тогава е уместно да се търси логика в скорошното поведение на индивида въз основа на предположения за неизказано мнение, възникнал комплекс и т.н. Искам да кажа, че липсата на логика в поведението на въпросната личност най - често е породена от объркване възникнало заради нещо скрито или неизказано. В този случай диалога е уместен като се започне с неотрална позиция и на двамата събеседника.

Пнякога съм имал чувството че говоря с радиото, тогава просто прилагам метода на културната елиминация. Имам един, двама приятели, които са само приятели на маса. Те са от хората коментирани в горния абзац. Няма еднакви хора.

Обобщил съм групата хора, за които пишеш в "Постулати на равногорския професор".

И как така ме намери? Сменил съм ника и пощата дори :) Светът е малък както казват.
Поздрави и до нови срещи!
цитирай
2. silviana - :)))
11.06.2007 18:26
Към този коментар няма какво повече да добавя... :)
А как те намерих... Ами ако погледнеш отляво ще видиш, че всички нови блогъри излизат там. А и трябва да се признае заслугата на брат ти, задето потвърди, че си ти:Р
цитирай
3. kilix - За КГБ
11.06.2007 18:34
А усведоми ли те, че имат страшна бира 12%
цитирай
4. silviana - Пропуснал е:Рр
11.06.2007 18:43
Всъщност ми каза, че като дойда ти ще разказваш какво точно се е случило и защо се е случило така.

А ти защо не се сети да донесеш от бирата? :Рр
цитирай
5. kilix - OSTRAVAR
11.06.2007 21:41
Тяхната бира се разваля при транспортиране на дълги разстояния :-)
цитирай
6. eagleheart - Хора ли ?! Къде ги видя ?!
12.06.2007 10:50
@Силви, Хм...първо: в постинга използваш 2 пъти думата "хора" и два пъти "човек". Само един въпрос имам - "Как при условие, че хора в момента НЯМА, ти ги видя ?!" :) В момента хора наистина няма. Сега ще ти кажа и защо. По мои скромни наблюдения с повишаване популацията на водни кончета намалява същата при хората. Или с други думи - животните са повече хора от нас. Хм...ще помисля малко и ще пусна в блога си един дълъг-дълъг пост по темата...

@брат ми, недей да хвалиш чуждестранна бира, при условие, че Каменицата е къде-къде по-добра! :)
цитирай
7. melpomena - ...
12.06.2007 12:39
От "големци" ми е омръзнало.. Ама много. Говоря за хора, съвсем нормални, на средното ниво.. Ами омръзна ми на хората, които не са нищо повече от мен изведнъж да им се качва самочувствието до небесата и да си мислят, че могат да ме мачкат, а на всичко отгоре и нищо няма да кажа! Да, ама не!!

Относно известните.. в повечето случаи славата прояжда... и с такива съм си имала работа.. не са красива гледка..

Това от мен :))
цитирай
8. kilix - Балони с хелии
12.06.2007 17:47
В повечето случай, големците които не се държат номално - надуват се, падат от високо, много високо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57928
Постинги: 10
Коментари: 63
Гласове: 1704
Архив