Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2007 15:08 - Отново
Автор: silviana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3369 Коментари: 12 Гласове:
0



Не се шашкайте. Изтрих всичко. Започвам отначало.
Предишните постинги просто станаха прекалено много. Някои от тях почти без смисъл, други - с твърде много смисъл.
Малко ми беше тъжно, докато натисках бутончето "изтрий отново и отново... Един по един всички те си отиваха.
Но това беше необходима промяна.
Човек не може да каже "От днес аз ставам друг". И да го направи. Просто е невъзможно да се извърши подобен катаклизъм в рамките на един миг. Преди секунда беше, а вече не си.
Така че и аз няма да го казвам.
Но ще поставя начало на процеса.
Пък и промяната е хубаво нещо. Половин година... толкова има вече този блог зад себе си.
Ще видим как ще е след още половин година.
Засега... в рамките на половин час ще се промени всичко.
Скина, блогрола, името.
Целта, идеята... а завършека е някъде далеч в бъдещето.
Пожелавам си успех.


Тагове:   Отново,


Гласувай:
0



1. magrathea - :)))
10.06.2007 15:20
И аз ти пожелавам успех! Дано промяната ти донесе необходимия душевен мир! :)
цитирай
2. silviana - И аз така казвам - дано!
10.06.2007 15:37
Благодаря ти:)
Усмивки :)
цитирай
3. kassandra - Успех!! Знам, че не е лесно, за...
10.06.2007 16:06
Успех!!
Знам,че не е лесно,защото вече минах по този път,но....после....е ще видиш:))
цитирай
4. noir - ~ N ~
10.06.2007 17:47
Понякога е хубаво ... но ... :) Пази си нещата някъде, ако решиш да триеш отново :)
цитирай
5. silviana - Те важните неща и сега са си сейфани на сигурно
10.06.2007 18:42
И все пак мерси за съвета :)
цитирай
6. ladyautumn - честито!..
11.06.2007 14:15
щракам да видя какво е сътворило Силвето и виждам чисто нов блог :)
новите начала са много ключови понякога. учителят ми по литература казваше, че не са важни периодите, а преходите между тях - какво се е случило с теб, какви неща си преживяла и какъв път извървяла за да стигнеш дотук...
а виждам, че си стигнала до нещо, което обещава да бъде красиво :) харесва ми как си написала началото си :) ;)

но наистина, пази и миналите периоди. те са те довели до сегашното ти обновляващо се аз :)

благодаря за глътката свеж въздух :)*
цитирай
7. silviana - Моя сладка :)
11.06.2007 17:28
Миналите периоди... и миналото изобщо. То е като един архив на старите грешки. А аз имам едно правило - когато нещо се провали, разбери защо, извади си поуките от цялата ситуация и продължи напред. Просто един кратък разбор на причинно-следствените връзки.
И както всеки друг човек не обичам да се заравям в миналото... макар че то е един много добър справочник, когато човек търси подходящо решение за настоящ проблем.
Отминалите периоди... те са в миналото. Нека от тях да остане просто красивия спомен :)
цитирай
8. magrathea - :)
11.06.2007 17:32
Оскар Уайлд казва, че миналото е това, което не ни дава да живеем нормално остатъка от живота си. Но въпреки това аз мисля, че със силата на волята човек може да постигне много. :)
цитирай
9. ladyautumn - нека :)
11.06.2007 18:52
животът ти заслужава да се опише.
а писането е твоето безсмъртие..
..и е пристрастяващо, нали?

новото ти оформление е фино и радва ;) :)
цитирай
10. melpomena - Жалко, че си изтрила всичко, имаше и ...
12.06.2007 12:32
Жалко, че си изтрила всичко, имаше и много хубави неща..

Но и честито за промяната, тя е част от нас самите и е хубаво, че оставяш миналото зад гърба си, аз съм на същия принцип като теб. Дано новичкото ти донесе само хубави емоций :)

Успех!!!!! :)
цитирай
11. silviana - Знам, че имаше и хубави неща.
12.06.2007 15:54
Но в един момент знаеш ли какво? Осъзнах, че се държа като плюшкин с малките си никому ненужни съкровища... Аз не се връщах към тези постинги, за да чета какво съм писала и да преглеждам коментарите, да си спомням и т.н. и т.н. Те стояха като забравени красиви статуетки, които само събират прах. А, да, и пълнят пространството.

Е, разказчетата и стихчетата не са изтрити. Тях си ги имам на няколко места - за по-сигурно ;)

И съм сигурна, че новичкото ще ми донесе хубави емоции :) То вече го прави.
цитирай
12. melpomena - Да, но все пак са си твоите съкров...
12.06.2007 18:09
Да, но все пак са си твоите съкровища, твоите спомени.. Спомняш си начина, по който си се чувствал преди, начина си на виждане. Поне при мен е така :) Надявам се, че всичко си пазиш, не само някои.. защото може би, някой ден, в далечното бъдеще ще ти се иска да си припомниш...

Но важното е, подновения блог да е символ и на един нов начин на живот, нови виждания, нов живот.. Дано да имаш повече положителни отколкото отрицателни емоции! Искрено ти го желая :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57923
Постинги: 10
Коментари: 63
Гласове: 1704
Архив