Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 23:58 - No more drama
Автор: silviana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3561 Коментари: 15 Гласове:
0



Бях решила, че такива работи повече няма да пиша. Най-много после този постинг да го засиля към кошчето.
Да видим какво се случи днес.
Една приятелка се контузи - извадена капачка на коляното. Поли, да оздравяваш бързо, миличка :)
При другата се обади стара болест - Тони, а си влезнала в болница, а съм дошла и с магия съм те изкарала оттам!
А аз...

Аз.

На английски има една много хубава думичка - shattered. Означава разбит, раздробен на мънички мъндзърки парченца.
Зарежи, че физически съм скапана.
Психиката ми... блях.
Знаете ли... нещо в мен умря днес. Просто умря. Нещо, което се беше родило и ме пълнеше с такава радост, си отиде. И наместо него отново дойде верният ми съюзник - здравият разум.
Той все още може да издигне стена между мен и околния свят. Стена, целяща защитата на мислите и чувствата ми. На есенцията на моя "Аз".
Мога да затворя очи и да ги допра до студените си ръце.
Мога да усетя хлада, да гледам в мрака и да се изпразня от всякакви чувства.
Мога да стана неуязвима.
И нищо не може да ме нарани в такъв момент.
Нито думи, нито действия. Нито престъпени обещания, нито обиди и нападки... нито заплахи.
Отново мога да изолирам хората от себе си по най-безмилостния начин.
Отново мога да съм аз.

Чувствам се щастлива. Но това е едно особено студено щастие... ликуващо. Моето надмощие над заблудите, в които бях изпаднала.


Тагове:   more,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melpomena - Недей,
13.06.2007 08:12
Не се завтваряй! Да, сложиш ли стена около себе си ще се предпазиш, спор няма. Ще си спестиш цялата болка, която ти носят чувствата, самотата.. Но и няма да изпитваш радост.. Доволство - може би, но не и щастие. Болката ни прави по-силни, променя ни. Но още по-силно, по-истински изпитваме и положителните чувства.

Това е просто съвет, въпреки, че съм по-малка от теб, а и ти имаш повече опит. Но просто трябваше да ти кажа това.

Каквото и решение да вземеш, желая ти успех и щастие!!!
цитирай
2. silviana - Това, което съм описала...
13.06.2007 14:36
Е висша форма на егоизъм. И понякога е просто необходимо - както в ситуацията, в която бях изпаднала аз. В един момент вече не чувстваш - нито страх, нито болка, нито гняв, омраза, нито любов.
Но това е нужно, за да съхраниш сам себе си.
Това е свойство, умение. Не характеристика.

Съгласна съм с теб. Когато човек е незащитен, рискува да бъде наранен много повече, но и усеща радостта и щастието с пълната им сила. Преживявала съм го... знам колко е хубаво:))

Обаче емоциите могат да имат разрушителна сила. Точно тогава се намесва въпросният защитен механизъм :)

Надявам се да съм успяла да се обоснова. Съгласна съм с твоето мнение. Просто мисля, че човек трябва да умее и двете.

Усмивки :))
цитирай
3. kilix - За всяка болка - хапче
13.06.2007 19:07
Нютон:

Всяко действие си има противодействие - равно по сила и обратно по посока на дрезнителя.

Степетна на възприятие на човека към околния свят е толкова голямо колкото искаш да бъде. Когато ти е писнало от всичко предпочиташ да останеш сам със себе си. Спор няма, напълно съм съгласен.

Но не е ли по добре да оставиш едва малка амбразурка в бетонения си бункер, за да видиш когато спре дъжда или когато грейне слънце???
цитирай
4. silviana - Ааааа, виж сега...
13.06.2007 19:32
Това му е особеното на моя бункер - той е като двойно огледало - отвън не можеш да видиш какво става вътре, виждаш само своето отражение. Обаче отвътре външният свят се вижда повече от идеално :)

Не се бях замисляла колко добре приложими могат да бъдат принципите на механиката и извън чистата физика :)
цитирай
5. kilix - Бункер?
13.06.2007 21:01
Ми то тоя бункер си жив баварец с черни стъкла.

Моя приятел - равногорския професор казва, че ти е писнало от простотии и е време да разпуснеш.
А като те знам каква си личност, ти препоръчвам да забавиш малко темпото.

цитирай
6. kilix - Оф, ако знаеш как ми иска света да е ...
13.06.2007 21:02
Оф, ако знаеш как ми иска света да е устроен извънредно просто. И правилата на живота да са елементарни. Как спокойно бихме живяли тогава.
Но уви, ние сме простосмъртни...
цитирай
7. silviana - Васко, аз и забавено темпо? :D:D:D
13.06.2007 23:18
Сега ще отпочивам... забележи - отпочивам - с разходка в планината в събота и ако брат ти е навит малко бягане на стадиона вечерта. Ще се почувствам идеално :)
Междувременно ще седна да си напиша анализите по литература :Р

Май на всички ни се иска светът да е устроен извънредно просто. И затова казваме, че глупците са блажени :)
цитирай
8. melpomena - Мда, човек трябва да може и двете. ...
14.06.2007 12:51
Мда, човек трябва да може и двете. Дано успяваш да прецениш кога каква трябва да бъдеш! Успех! :)))
цитирай
9. анонимен - Стига глупости....
14.06.2007 17:37
много си ти е хубав постинги...моите поздравления!
Пишеш в категория Лични съобщения , така че браво за постинга!
Усмивки!
цитирай
10. kilix - Типично по женски
14.06.2007 19:11
Забавяме темпото но няма да мързелуваме.
Н виж идеята за стадиона ми харесва, от отдавна не съм бягал. Само да не ме примързи.

До утре
цитирай
11. silviana - Че кой ще бяга на стадиона? :Р
14.06.2007 20:08
Аз отивам там за две обиколки... максимум три. Не съм бягала от миналото лято и не съм сигурна, че и 500м ще успея да навъртя наведнъж... сигурно ще е на почивки :D
А с мързела нещата лесно се решават... Казваш и започвам да намилам на главата. Най-накрая ще ти писне :D:D:D

@sekirata - мерси :) В крайна сметка няма да го трия, защото много коментари се изписаха по него... поне засега ;))

Усмивки и на двамата :)
цитирай
12. kilix - Татко ми е казвал следното, брата ...
14.06.2007 20:24
Татко ми е казвал следното, брата също го знае: Вътрешната обиколка на стадиона по пътеката около игрището е 400 метра, външната която си е жива парабола над трибуните е 700 метра. 2 * 400 е 1400 метра. Ако ги направиш не за време а за издръжливост имаш голямо БРАВО от мен.

Какво значи "намилям"? :))
цитирай
13. silviana - Еми няма да ги направя за издържливост :D
14.06.2007 20:39
Най-малкото, защото не мога да бягам бавно и много. Харесва ми да бягам бързо, но на кратки разстояния - най-много по един километър и толкова. Иначе се отегчавам. Искам някой да ме заведе на тенис... шаляляляля...
Да намилаш означава да повтаряш едно и също нещо многократно с цел натякване или постигане на желан от теб резултат.
В конкретния случай аз мога да намилам на майка ми да ми дава повече пари - което означава нон-стоп да я крънкам (не че го правя ;), за да ми ги даде :)
цитирай
14. kilix - :))))
14.06.2007 21:03
В тълковния речник пише: Намилане - постоянна част от женското поведение, способ за постигане на целите.

Тенис корт има зад плажа, залепен е за двора на училището. Събота ставате и отивате да дерзаете. И без туй на нашия човек трябва да му покажеш коя от двете леви е дясната ръка.
цитирай
15. silviana - Е, ти пък сега...
14.06.2007 21:08
Момчето много добре си служи и с двете ръце ( ;) ), стига си го тормозил:Р
За тенис кортовете знам само, че същствуват. Но ме интересува като цена и организация как стоят нещата. Например на тенис кортовете в Карлово отиваш, плащаш левче, играеш един час, като си имаш всичко - ракета, топки, треньор. Кеф да ти е :)
И този уикенд няма да стане така или иначе работата. Доколкото знам при вас доста вали, което значи, че кортовете са наводнени.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57916
Постинги: 10
Коментари: 63
Гласове: 1704
Архив