Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2007 23:38 - Крещя
Автор: silviana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2253 Коментари: 9 Гласове:
1



Кой има правото да се намесва в отношенията между хората? Да внася раздор и да руши връзки? Кой има правото да унищожава щастието, което двама души с труд са създали за себе си?

Не знам какъв трябва да е този човек.

А аз бях толкова глупава. И сега, когато имам друг поглед над нещата... всичко виждам. Обвинявам се, несправедливо или не, за това, че не съм видяла... нещо може би толкова очевидно.

И за пореден път... виждам как едно нещо, станало преди векове сякаш, сега оказва такова влияние, за което надали някога съм могла да подозирам. Едно нещо води до друго... А някое трето е способно да изравни замъците със земята.

Каменни стени ще бъдат построени. А целият свят - преустроен. Поне за мен.

Остава ми да гадая... Какво ще се случи в бъдещето? И как това, което се случва сега, ще се отрази на това евентуално бъдеще?

Крещя мълчаливо. Само в главата си. Докато дойде денят и часът, когато този крясък ще прерастне в действие, а после ще заглъхне... завинаги.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eagleheart - Inside the scream is silent
18.06.2007 23:54
Силви, преди време бях казал на човек, който се бърка в личния ми живот "Be cool, or die!"

...painkiller!
цитирай
2. silviana - Правилно си постъпил
19.06.2007 00:54
Аз обаче не поставям алтернативи. Ако прекрачиш границите - аут си.
цитирай
3. eagleheart - горе-долу
19.06.2007 10:04
...се получава същата история :)
цитирай
4. melpomena - Никой няма право да се меси в чуждите ...
19.06.2007 11:03
Никой няма право да се меси в чуждите отношения. Но го правят.
Ефектът на пеперудата...
цитирай
5. silviana - Точно това е...
19.06.2007 13:14
Ефектът на пеперудата. Сякаш целият живот е изтъкан от такива малки ефектчета.... пеперудени. И накрая като се обърнеш назад и като видиш колко абсурдни са последствията... иде ти да се съгласиш с Мърфи, когато е казал, че майката на пеперудите е к**ка.
цитирай
6. kilix - Не се усмихвай
19.06.2007 21:09
Никога не се усмихвай, защото не знаеш какво ще е утре.

Мърфи
цитирай
7. eagleheart - цъ...Мърфи казва друго
20.06.2007 13:29
"Усмихни се - утре ще е по-зле"

Трябваха ми преди време всички "закони" на Мърфи...и за това :)
цитирай
8. анонимен - заради тези паяци тук дето ме лазят се скарах и аз с приятеля си..
23.06.2007 10:57
но се успокоявам, че щом не ми вярва не е истински а и на тяхното е по назад
Господ да им е на помощ!
Руши има една песен -Всичко се връща
цитирай
9. silviana - Daniflo, ще те опровергая по някои параметри...
09.07.2007 23:58
Единствения начин да НЕ промениш пътя на отделния индивид е като не съществуваш. Дори една усмивка, отправена към унил човек, може да промени нещата. А и сега доста често се изпраща един такъв смс като поздрав:
"Не спирай да се усмихваш - не знаеш кога някой ще се влюби в усмивката ти"
който мисля сам говори за себе си и за възможностите на едно наглед незначително действие.

Второ, аз не мога да си вървя по своя си път, напълно апатична към света около себе си. Да, аз ще съдя. И за себе си ще отсъждам дали "това" е правилно, а "онова" - не.

Не отричам Бог. А и как бих могла да отрека нещо, в което самата аз вярвам. Но още сега и тук мога да заявя, че християнската представа за Бог за мен е твърде ограничаваща. За мен Бог е нещо много повече от това, което е представено в Библията.

Така че няма да отхвърля и да отрека твоите възгледи. Но просто не ги възприемам за себе си.

С мир и любов ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57586
Постинги: 10
Коментари: 63
Гласове: 1704
Архив