Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2007 01:02 - Нашествие
Автор: silviana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3527 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2007 11:18


Ето, че дойде лятото. Птичките го правят, пчеличките го правят... Като резултат... ами какво да си говорим. Резултатът най-нахално се нанесе в моя апартамент.

Вчера в косата ми се разхождаше едно черно бръмбарче. У нас стана рай за комарите. Мухите си направиха публичен дом тука. Започнаха да влизат разни гаднинки гадинчести с по много крачка. Даже едно малко черно паяче се е заселило в банята... като стане твърде голямо ще го убия, че сега ми е жал. Миналото лято по тавана се разхождаше една 3 сантиметрова щипалка. Малки зелени буби също има в изобилие. А те са гадни, защото ако решиш да ги убиеш и ги смачкаш, почват да воняяяяяяяяяят...

Масовото изтребление на насекомите продължава с пълна сила. Пръскам с Райд където сваря, слагам къщички за хлебарките (не че ще ги убия... ама поне да ги задържа по-далеч от апартамента), трепя мухите с палки и слагам таблетки заради малките кръвопийчета. Ефект: нулев! :D

Факт е, че скоро видях една хлебарка да се разхожда в асансьора... оттогава ме е страх да влизам там. Хвана ме фобията, че нещо ще ми изпие кръвта, докато спя, или без да усетя ще пропълзи в ухото ми. Буби навсякъде - няма отърване!

Следващото гениално решение ще бъде да извикам фирма за обезпаразитявне на целия блок. Майка ми е домоуправител все пак. Мухахахахаха, смърт за гадинките!

Единственото, което все още ме разубеждава, е, че около нас строежите вървят с пълна сила. Хората прекарват канализации... и аз дори и да реша да тръгна да требя колонийката от малки кафяви буболечки, те ще се скрият някъде и после пак ще нападнат.

Извод: Отивам да живея на луната...


Тагове:   нашествие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radalia - Предлагам ти едно билетче до луната ;)
26.06.2007 01:14
http://www.youtube.com/watch?v=3jvRAWhN8BA
цитирай
2. silviana - Еееех...
26.06.2007 01:18
Наистина ме отнесе :)
Благодаря ти :))
цитирай
3. ladyautumn - хехехех :))
27.06.2007 15:58
колко весело :))) е, само разказа, де. за самото изживяване няма да споря, аз съм патологичен случай относно същества с вовече от 4 крака или 2 чифта криле. брррррр. /me настръхва ..

моето съветче - не се фокусирай върху тях. така ги намираш навсякъде и си мислиш, че са навсякъде. затваряй очи за по 1 минута и си представяй апартамента абсолютно бъг-фрий ;Pp

иначе, УсмиФ :)
цитирай
4. silviana - Това ми напомня за един документален филм...
27.06.2007 17:54
Ставаше въпрос за хора, които имат фобия от паяци, и за това как се лекуват.
Та там беше казано - те живеят в свят, пълен с паяци. Останалите хора живеят в свят, в който няма нито един паяк. :Рр
цитирай
5. ladyautumn - именно ;)
27.06.2007 19:50
сами привличаме буболечките в живота си :) както и красивите пеперудите :)))
цитирай
6. silviana - :/
27.06.2007 20:24
Ама то не е лесно при положение, че хлебарката (щипалката, паяка, бръмбара и каквото там още може да е) ти щъка по пода, ти да се правиш, че не съществува...
Ийъуууууууууу... мразя буболечки.
цитирай
7. ladyautumn - :)))
27.06.2007 21:04
сигурна съм, че и те мразят чехълът, с който ги трепеш ;) или поне им е силно неприятен :D ;D

ти сама си каза какво е решението ---> осмели се да го приложиш :) защото при все хиледите препарати, които сме произвели, гадинките меко казано хич не са на изчезване. нищо чудно даже да надживеят човешката раса ;)
цитирай
8. melpomena - ...
02.07.2007 10:37
При този строеж при теб не знам как ще се спасиш :( Ти сама си казала какво ще направят гадинките :(
Ама да не ти пука - игнор.. поне до колкото можеш ;) :)

Хайде успех :))
цитирай
9. анонимен - Много се радвам на лятото
05.07.2007 14:33
много съм щастлива , въпреки всичките ми неприятности и то не само тук!
Особено морето, такава красота....
Гадинки има навсякъде и то разни сортове! Като при човеците...ръсиш или бягаш!
Успех!
цитирай
10. анонимен - горките мухи. . . съсипваш им сек...
09.07.2007 15:44
горките мухи...съсипваш им сексуалния живот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silviana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57914
Постинги: 10
Коментари: 63
Гласове: 1704
Архив